четверг, 28 мая 2020 г.

                             
                      Любі дітки!
  Сьогодні, 29 травня, для вас у школі лунав би останній дзвінок...Але сталося не так, як гадалось, на жаль, ми не можемо всі разом зустрітись і провести цей день. Навіть клас виглядає похмурим і непривітним  без ваших щирих  посмішок та світлих оченят!

     Непомітно промайнуло 4 роки навчання у початковій школі, ви переходите у 5 клас, значить, прощаєтесь з дитинством та робите перші кроки у доросле життя.
   Дякую вам, мої любі,що були зі мною останній рік, разом переживали труднощі та радощі, разом плакали і сміялись, билися і мирилися!
 Ці 4 роки ви будете згадувати як найбезтурботніші роки вашого життя!
Я хочу, щоб ви завжди пам'ятали - добрими потрібно бути! Завжди залишайтесь людиною, цього не смійте забути! А радості життєві даруйте всім навколо, бо якщо любов віддаєте, вона повернеться  знову! Щиро вітаю вас, мої любі бешкетники, з цим незабутнім святом! Хочу побажати вам міцного здоров'я, гарного відпочинку влітку та швидкого завершення карантину!!!Хай вам цікаво живеться, натхненно працюється. Хай здійснюються ваші мрії, на шляху зустрічаються лише добрі люди.
ЗАПОВІТ
випускнику України.
Не згуби в своїм серці "людину",
Світу "правди" неси полум'я,
Не цурайся,люби Україну,
Бережи своє чесне ім'я.
Розгорни соколинії крила,
Прапор "волі" здійми догори,
Хай несуть Твої дужі вітрила
Лиш могутні,попутні вітри.
Хай щасливою буде дорога,
Котру вибереш Ти серед всіх.
Пам'ятай і молися до Бога,
Душу хай не осквернює гріх.
Не забудь своїх друзів ніколи,
І затям, як святий "заповіт",
Що є мама,
є вчитель,
є школа,
Котрі вивели Тебе у світ.













Люблю вас і завжди буду з вами!!!

    Ваша вчителька Тетяна Андріївна

Комментариев нет:

Отправить комментарий